10/4 2005, 10/4 2005, 10/4 2005.

Det är det datumet som jag minns allra tydligast under den här perioden som precis har tagit sin början. Det var en söndag, många från släkten var hemma hos oss för att fira pappa som fyller dagen efter. Men det var lättast såhär, att fira dagen innan i och med att det är skola och jobb på måndagar. Vi har precis ätit mat och självklart tårta, för vad är en födelsedag utan tårta? Sen går allt så snabbt, jag förstod knappt vad som hände. Jag är inne i lilla vardagsrummet och tittar på tv med två utav mina kusiner sen börjar alla röra sig i köket där de vuxna fortfarande sitter kvar. Mormor låter riktigt sur på mamma och mamma blir allt oroligare sen helt plötsligt så åker mamma, mormor och min moster Annika iväg till sjukhuset i Lindesberg.

De kommer hem och har fått ett recept på en medicin som ska ta ner inflammationer i kroppen, för läkarna tror att det är det min syster har.



Kommentarer
emmawagenius

sv: Det var det också! :)

kramo

2012-04-10 @ 23:23:33
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Originalet

Svar:

Jag brukar mest ha klackar eller converse, så det är så ovant för mig med sneakers haha!

2012-04-11 @ 06:55:15
URL: http://originalet.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0