22/4

22/4 Min mamma kom hem från Uppsala och pappa stannade kvar för att vara med Marika. Den kvällen när mamma kom hem så var jag inte hemma, utan jag var på tjejkväll/avskedskväll för en vän som skulle flytta till Skåne när vi gått klart sexan. Det jag minns utav denna kväll är att vi lekte en lek där man ska äta upp ett godissnöra så fort som möjligt utan att använda sig utav händerna och jag vann. Mer minns jag tyvärr inte, nu i efterhand så önskar jag att jag hade fört dagbok så jag hade kunnat se hur jag mådde och vad jag gjorde under tiden. Inte bara ha mitt minne som blivigt väldigt dåligt tack vare det här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0