Cancerns ansikte!

Denna blogg har jag skapat som en tröst och förståelse för alla som går igenom någonting svårt. Den kommer uppdateras varje dag som någonting under mitt cancerliv hände.
det är inte jag som hade cancer, det var inte jag som låg i sjuksängen, men det är jag som berättar en historia utifrån en systers synpunkt. Många syskon har en liknande upplevelse har jag upptäckt. Jag vill göra det lättare för ett syskon att förstå att det inte är fel att känna avundsjuka elelr att bli arg på sitt syskon trotts att det är sjukt.
Bloggen kommer vara aktiv från den 9 april 2012 - 1 januari 2013


Kommentarer
monica

Fina fina Elin, jag tycker du är väldigt stark och modig som startar den här bloggen.

kram moster Mockan

2012-04-14 @ 11:22:35
URL: http://minbebis.com/blogg/mockans/
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så starkt av dig att skriva denna blogg, de anhöriga drabbas ju otroligt mycket också! Det vet en vars pappa, farmor, och farfar haft cancer :) Ett bra sätt att bearbeta sorgen är ju att skriva om det!

2012-04-20 @ 11:30:24
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0