16/7

16/7

Hela min familj och jag ska gå på bio, först väljer vi att äta tacobuffe sen blir det Mr and Mrs Smith. För mamma hade fått pengar utav sina arbetskamrater till ”att göra någonting roligt”. Varenda dag i två veckor framöver så sitter jag och kollar på den filmen, om och om igen. För i början är alla lyckliga, precis som i våran familj, sen försöker de ta död på varandra, precis som cancern gör, och i slutet så löser sig allt efter omständigheterna så som jag hoppades att det skulle bli.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0