7/7

7/7

Idag så är det dags för en operation, en utav de varmaste dagarna på året, strålande sol och det är noradagarna i Nora. Jag, Fredrika, och hennes älska storasyster Daniela står och bakar hela morgonen och ska sen stå och sälja saft och fika på stan.

Hela dagen var hur mysig som helst.

Men på kvällen så har Fredrika och jag ett utav våra värsta bråk, inte för att det vart stort utan för att det blev på grund utav den här jävla cancern. Jag vet egentligen inte varför vi bråkade, men det slutade med att hennes mamma kom och jag fick gråta ut hos henne. Jag tror att bråket blev på grund utav att jag hela dagen hade gått runt och varit spänd sen ringde mamma och sa att operationen hade gått bra och då brister allting för mig och det går ut över en person jag älskar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0