8/7

8/7

Jag och Marika har i flera år simmat och vi var ett stort gäng som brukade åka iväg på tävlingar och ha det hur roligt som helst. Den här dagen så skulle Sebban och Joel göra utmanaren, vilket betyder att de ska först simma, sen cykla och till sist springa. De sprang för Marikas fanclub, för att för de var det viktigaste att hon överlevde, inte hur allt gick, utan att hon fortfarande kunde få vara kvar på denna plats. Så de ville stötta henne på ett sätt som är obeskrivligt vackert, allt behöver inte ske med ord. Om de kunde komma springandes in i mål efter att ha klarat utmanaren, då skulle deras nyopererade vän klara av alla cellgifter och motgångar som var kvar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0