4/5

4/5 Marika får ont i sin fjäril, port-a-cathen, så hon blir tvungen att läggas in på Örebro universitets sjukhus, USÖ. Där blir hon också kvar ända tills den 9 maj, samma dag som min kusin Melwin föds. För mig kändes det som om en ny föds vilket kommer bli att en annan dör. Den andra för mig var min syster, hon skulle inte klara av att överleva cancern. Trotts att allting hittills har gått precis som förväntat så kommer någonting snart att gå snett. Det var de tankarna jag hade i huvudet när glädjen egentligen borde ha funnits där.


Kommentarer
julia

det här är en av dom få bloggar som verkligen är värd att läsa.

2012-05-04 @ 22:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0