12/7

12/7

Mamma, Marika och pappa kommer till Hova och hämtar upp mig. Hela familjen Kloth och jag är på en strand med lagom svensk sand och lagom mycket människor. Jag hade min röd och vitrandiga bikini från stadium på mig när de kommer för att hämta mig.

Man kan se det som att när våran svarta bil kom inrullande så rullades också ett svart moln in i mitt huvud. Mamma öppnar dörren och går ut och kramar mig och jag känner en kall kyla, visst det var från kylan i bilen men för mig var det en kyla över dagen. För nu var jag tvungen att åka hem till mitt cancerhem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0