20/5

20/5 Min syster blir 15 år idag. Hon som redan får all uppmärksamhet ska få ännu mer nu. Minnsta lilla önskan från hennes sida kommer att uppfyllas för att hon är det cancersjuka födelsedagsbarnet. Om jag känt min osynlig hittills så är det ingenting ifrån hur jag känner mig nu, för idag är jag slaven och hon prinsessan nästan precis som vanligt. Hela släkten kom, det vart tårta och paket. En vanlig födelsedag fast med extra mycket uppmärksamhet på två personer, min lilla nyfödda kusin och min döende syster


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0