5/5

5/5 Jag åker tillsammans med min klass till Göteborg på en skolresa. Jag minns att jag, Fredrika, Aum och Therese sov i samma rum och det var jätte mysigt. Vi var på Liseberg och där i en karusell så tappade jag bort min telefon. Jag var helt förstörd, för jag trodde mamma och pappa skulle bli jätte sura på mig. Men deras reaktion var betydligt bättre än jag hade kunnat förvänta mig, för de vart inte ett dugg sura. Men nu i efterhand kan jag tänka mig att det beror på att jag hade en syster som var döende. Men vad vet jag, har inte frågat någon utav de om det är så.


Kommentarer
Malin Moen

Hejsan, tänkte berätta att jag ansåg dig och en kille till veckans blogg. Kolla in bloggen för se mer :)

http://www.nattstad.se/MalinMoen?id=3113720

2012-05-07 @ 08:01:11
URL: http://nattstad.se/MalinMoen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0