4/7

4/7

Vi åker till Motala till några vänner som vi träffade när vi var i Grekland, Max, Carina och Magnus. Det är en av de coolaste familjerna jag vet, Magnus äger en Cocosbollsfabrik, Carina har sjukt långa naglar som hon klipper av utan att blinka för att man ska ge allt på Boda Borg, och Max har stort afrohår, klättrar massor och övningskör i en cab.

När vi var där så drack jag för första gången cocacola lemon som var jättegod, klättrade med klättersele och klättergrepp i ett träd, testade på och åka jetski och hade det hur bra som helst. När vi åkte hem därifrån efter en lycklig och fin dag så hade vi hela bilden med Cocosbollskartonger.



Kommentarer
Linn

Vilken fin beskrivning av familjen. Skulle passa i en bok.

Svar: Tack, vad roligt att höra. Blir alltid glad när jag får veta att jag skriver fint! :)
Elin

2012-07-06 @ 16:34:24
URL: http://lyckoland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0