5/6

5/6 När föräldrar genomgår en stor förändring som det här tillexempel då ett eller flera utav barnen kommer åtsidan så vill föräldrarna gärna göra saker. Vi barn vill helst bara vara med sina föräldrar men föräldrarna förstår inte det och det är ingen som berättar det för dem heller. De borde få veta att det inte är till Gröna Lund man vill åka som vi gjorde den här dagen utan vi ville hellre bara vara hemma och vara. På Gröna Lund så står min syster och bara rycker bort hår, stora tussar bara faller av huvudet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0