21/4

21/4 Så börjar den första cytostatikabehandlingen. Den första utav arton stycken som hon kommer att genomgå under 253 dagar. Medicinen som är guld värd säger ”de som vet”. Cytostatikabehandlingen gör att min syster kommer bli tröttare, tappa sitt hår, mår illa, får dålig aptit, slemhinnorna kommer att bli känsliga, hon kommer inte få vara i närheten utav människor som är sjuka på grund utav infektionsrisken som finns och möjligheten att få barn kommer minnskas eller helt och hållet försvinna. Den första natten utav hennes helvete så sov jag hemma, jag och min moster Annika sov hemma i Pershyttan. Jag minns inte mycket, kan inte säga vad exakt jag gjorde den dagen och natten som min syster för första gången fick sin behandling.


Kommentarer
▲ Mohammedi's™

allt bra?

2012-04-21 @ 14:52:11
URL: http://mohammedis.se
Telle

Det är heskt... Hoppas allt går bra♥

Styrkekramar till henne och dig (och alla inblandade)

2012-04-21 @ 17:38:21
URL: http://telles.se
Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket för tipsen!

De hjälper mig otroligt mycket :)



Jag hoppas allting går bra för er! <3

Håll huvudet högt så kommer ni ut på andra sidan starkare än någonsin.

2012-04-22 @ 01:19:30
URL: http://pladdermf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0