29/4

29/4

Nu sätts andra behandlingen igång och jag är med upp tillsammans med pappa. Vi fick möjligheten att låna en lägenhet utav sjukhuset för att bo i. Vi hade turen också att åka upp precis vid valborg. Att se ett valborgsfirande i Uppsala är det coolaste man kan göra, trotts att ens syster ligger döende. Jag och pappa var ute i några timmar i det härliga vårvädret och kollade på alla båtar som åkte på floden mitt inne i stan, det var inga vanliga båtar utan det var studenter som hade byggt båtarna själva och seglade på dem. De flesta gick sönder, precis som våran familj gjorde. Men ändå fanns glädjen där, precis som i våran familj där glädjen infinner sig ibland.



Kommentarer
Sofi

SV: Well det har varit lite svårt att prata med henne om det när hon varit hysterisk rent utsagt och hamnat på psyk. Det är liksom ingen idé med någonting och jag tror att de fick bort allt så att säga med behandlingarna.

2012-05-01 @ 11:39:05
URL: http://headfuck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0