Sanningen bakom cancern

Självklart är jag inne här varje dag. Självklart så älskar jag alla som läser min blogg. Men sanningen är den att bloggen först och främst är gjord för att min sambo och pojkvän ska få veta vad som hände mig denna tid. För att tydliggöra lite så är jag nu 19 år, 20 om mindre än två månader och detta utspelades när jag var 12 och 13 år. Men jag fick aldrig något slut på det innan jag skrev mitt projektarbete om detta.

Tack och åter igen tack alla fina människor som kommer in och läser hos mig. Det är helt otroligt hur många ni redan har blivit och hoppas på fler så att så många som möjligt ska få ta del och verkligen se hur allt detta kan vara.

Här har ni mig, jag lever, existerar och är en riktig människa som bara vill sprida mitt budskap. Tänk på det ni, som inte stöttar mig eller bara vill trycka ner mig. Jag är en riktig människa bakom skärmen.



Kommentarer
emilia

Otroligt fin är du!

din blogg är verkligen läsvärd och den berör. Jag hoppas att du får en härlig vecka :) Kram

Svar: Vad roligt att du tycker det. Jag hoppas du känner att det är läsvärt även fast det inte är mycket glädje just nu i berättelsen
Elin

2012-05-07 @ 18:05:09
URL: http://maketacosnotwar.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

CancernsAnsikte

Cancerns Ansikte handlar om mig, Elin. Hur jag var tvungen att mötas utav svårigheter redan som 12 åring. Mitt i perioden där man vill bryta sig fri får jag se cancern. Se vad den gör med människor. Det här är min berättelse om cancerns alla ansikten och skepnader.

RSS 2.0